TCM (Turner Classic Movies, una cadena de pagament) fa una programació especial pels Òscars durant un mes: 31 dies repetint pelis que en el seu moment van ser Wow-oh-my-dog (i que ara també ho són) sense interrupcions.
Hasta aquí vale, però el que us volia ensenyar és l'anunci americà i l'anunci espanyol. Digueu-me pro-yanqui, pero la comparació es una mica patètica... xd
A més de que a l'espanyola són 10 pelis o menys, i repeteixen trossos dels trailers per acabar d'omplir l'anunci (pobre home, no podia parlar més ràpid...). Y esto entre una larga lista de etcéteras (es diu aixi?)...
El mes de los Oscars
Publicat per
Enhea
on dijous, 7 de febrer del 2008
Etiquetes de comentaris:
cinema,
publicitat
2 comentaris:
eisss! ja havia vist l'anunci llarg i és una passada de ben fet, quan surt el Senyor dels anells i surt el fum a fora és l'òstia.. el d'aki no l'havia vist i la veritat és que fa pena.. són talls sueltus, a tu et quden millor els videos! ejejejje
un ptoo*
iea...
doncs sips... la diferència entre un i altre és brutal... però bé, això ja acostuma a ser normal... però és que no ho enteneu jeej no veieu que nosaltres som me conformistes i ja ens va bé, a més necessitem coses més simples per poder-los entendre ¬¬
vale, és molt tràgic... i penseu que quan han fet l'anunci han pensat per kin target anava i ens han vist la cara a gilipolles i a pordioseros i han dit pos ale andinyemlis akesta purria q ja en tenen prou... mira q pensar q ens poden persuadir amb asos...
o potser és que realment son els recursos que hi ha...
bah sigui pel què sigui... vaia tela.. jejejeje
ui em sembla q estudiar tanta publicitat se m'està pujant al cap... però tranquils no tinc fusta de publicista jejeej
un somriure!!!
(ànims)
Publica un comentari a l'entrada