La meva primera aportació al nostre món taronja és aquest anunci de l'audi a5.
Un dels pocs anuncis que pot dir que atrapa i que enganxa, i no només pel cotxe que ell sol ja s'ho val. Seran les línies, la música..
Està fet per l'agència BBH, els mateixos de l'anunci de Levis o el de Mentos.
I mentre no tinguem l'audi, seguirem estudiant.
Rhythm of lines
Publicat per
xell
on dimarts, 5 de febrer del 2008
Etiquetes de comentaris:
publicitat
3 comentaris:
Per si us interessa, la música està feta a propòsit per l'anunci, i és de Dustin O'Halloran. La cançó es diu 'Prelude 2'. :P
Els anuncis de Audi sempre son preciosos. :3
Iea...
m'ha encantat... és increïble veure com la música s'adapta a cada moviment de les línies o com les línies ballen amb la música jiji
la vritat que m'entren unes ganes de convertir-me en línia.. tan estilitzada i perfecte amb uns movimetns tan suaus i elegants... prenen vida i és genial.
I la forma que creen al final receguint la silueta del cotxe també és fantàstica i molt simpàtica...
No seré publicista però sóc una de les persones sota la seva influència i puc afegir que el contrast de colors, la senzillesa, el punt datenció creat, la claredat... tot plegat està molt ben escullit i treballat...
Un somriure!
A recordar:
dni = dotación natal de identidad
Publica un comentari a l'entrada